Rower trekkingowy jest wyposażony w specjalnie zaprojektowaną ramę, która zapewnia stabilność, wygodę jazdy i wszechstronność w różnych warunkach terenowych. W porównaniu do rowerów szosowych, ma on zazwyczaj bardziej wyprostowaną pozycję siedzenia, co redukuje obciążenie pleców i nadgarstków podczas długich tras. Opony rowerów trekkingowych są zwykle szersze niż te stosowane w rowerach szosowych, co zapewnia lepszą przyczepność i komfort jazdy na zróżnicowanych nawierzchniach, takich jak drogi szutrowe, leśne ścieżki czy miejskie chodniki. Dodatkowo rower trekkingowy jest wyposażony w błotniki i bagażnik, co ułatwia przewożenie bagażu oraz chroni przed zabrudzeniem podczas jazdy w deszczu czy po błotnistych ścieżkach. Niektóre modele rowerów trekkingowych mają także amortyzowany przedni widelec, co zwiększa komfort jazdy na nierównych drogach. Wreszcie, często można znaleźć rowery trekkingowe z systemem przerzutek o szerokim zakresie przełożeń, co umożliwia łatwe dostosowanie się do różnorodnych warunków terenowych i zmieniającego się ukształtowania terenu podczas długich tras.
Czy wiesz, że rowery trekkingowe mają swoje korzenie w podróżach długodystansowych i wyprawach przygodowych? Pierwowzorem współczesnych rowerów trekkingowych były rowery używane przez podróżników i poszukiwaczy przygód do pokonywania różnorodnych terenów, od górskich ścieżek po bezdroża kontynentów. Dzięki swojej wszechstronności i wytrzymałości, rowery trekkingowe stały się nie tylko popularnym środkiem transportu, ale także narzędziem do eksploracji nieznanych miejsc i realizacji marzeń o podróżach do najodleglejszych zakątków świata. Dlatego wybierając rower trekkingowy, nie tylko inwestujesz w zdrowy tryb życia, ale również otwierasz drzwi do niekończących się przygód i możliwości odkrywania nowych miejsc!
DANE TECHNICZNE
RAMA | |
Rozmiar | 52cm, 56 cm |
Rama | ALUMINIUM 6061,MAT |
Widelec | AMORTYZOWANY ,SPINNER ODESA 700C OS , SKOK 63mm Blokada skoku |
NAPĘD | |
Przerzutka przód | SHIMANO DEORE FD-T6000 |
Przerzutka tył | SHIMANO DEORE RD-T6000 |
Manetki | SHIMANO DEORE SL-T6000 |
Korba suportowa | SHIMANO FC-T521, 48*36*26 |
Łańcuch | KMC |
Kaseta/Wolnobieg | KASETA SHIMANO CS-HG50-10, 11*36 |
Środek suportu | SHIMANO BB-ES300-K |
Ilość przełożeń | 30 |
KOŁA | |
Rozmiar kół | 28" |
Obręcz | WHEELER |
Piasta przód | FORMULA |
Piasta tył | FORMULA |
Opony | CST 700/40C |
KOMPONENTY | |
Hamulec przód | HYDRAULICZNE,SHIMANO 180mm |
Hamulec tył | HYDRAULICZNE,SHIMANO 160mm |
Kierownica | WHEELER |
Ster | NECO 1 1/8” |
Wspornik kierownicy | REGULOWANY |
Siodło | WHEELER |
Pedały | TAK |
Sztyca | AMORTYZOWANA |
Podpórka | Aluminiowa regulowana |
Bagażnik | Aluminiowy dostosowany do sakw |
Błotniki | Aluminiowe powlekane pcv |
Oświetlenie | Przod i tył ledowe |
Dzwonek | Ding dong |
Osłona łańcucha | Metalowa |
Waga | 17 KG |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.